Więcej ekogroszku z Barteru
W 2014 roku białostocka spółka Barter SA sprzedała o 40 proc. więcej konfekcjonowanego ekogroszku. Firma to paliwo oferuje także do odbiorców za wschodnią i zachodnią granicą.
W ocenie Grzegorza Dworakowskiego, dyrektora ds. rozwoju rynku towarów konfekcjonowanych Barter SA - To był fatalny rok dla branży węglowej, jednak mimo słabej koniunktury i ciepłej jesieni i początku zimy Barterowi udało się zwiększyć sprzedaż Eco Powera o kilkadziesiąt procent rok do roku. Tak dobrą sprzedaż Barter zawdzięcza głównie stałym klientom, którzy już przekonali się do produktu spółki i sięgają po niego powtórnie.
Eco Power to sztandarowy ekogroszek Barteru, ekologiczny opał o niskiej zawartości siarki i dużej kaloryczności - średnia półka w ofercie spółki. Ekogroszek jest pakowany w estetyczne, foliowe worki o różnej wadze, wyposażone w system łatwego otwierania.
Eco Power to sztandarowy ekogroszek Barteru, ekologiczny opał o niskiej zawartości siarki i dużej kaloryczności - średnia półka w ofercie spółki. Ekogroszek jest pakowany w estetyczne, foliowe worki o różnej wadze, wyposażone w system łatwego otwierania.
Podziel się
Podziel się